· 

cruise ship ~ part two

Hey,

het is inderdaad een heel poos geleden dat ik iets geplaatst had en ik kan nu zeggen: ik was druk, had geen tijd bla die bla maar ik had gewoon even geen zin en inspiratie om te schrijven. Maar ik ben dus verder gegaan met het verhaal van cruiseship en heb mijn best gedaan de tips die ik gekregen heb op te volgen dus hier ga ik dan, heb je nog meer tips? zet ze in de reactie en ik kijk er naar!
het was oprecht nog best wel moeilijk maar elke keer leer ik weer een beetje meer.
groetjes,

pandatjuh

 

 

De volgende morgen werd ik wakker door een kabaal in één van de andere kamers, ik kneep mijn ogen en oren dicht en draaide op mijn zij en trok een kussen over mijn hoofd.
Nog maar een poging wagen om verder te slapen het was namelijk nog maar 6 uur in de ochtend en ik voelde nog steeds de slaap onder mijn ogen. De uren leken maar langzaam voorbij te gaan terwijl ik elke keer een poging waagde om te slapen maar dat mislukte.
Uiteindelijk viel ik in slaap en had een bijzonder droom.
Die jongen die ik pas ontmoet had werkte bij een waterbedrijf waar ze water zuiverde, het waterbedrijf had ook nog een geheime andere missie op het water zuiveren na… 
Er was namelijk een legende dat een zeemeermin water kan zuiveren door er alleen maar in te zwemmen.
Op een dag kwam ik dus bij die jongen op visite en viel op de een of andere manier in het water.
Mijn lichaam werd war en koud op hetzelfde moment, ik schreeuwde het uit van de pijn en hield mijn adem in toen ik een staart tevoorschijn zag komen.
Ik kon mijn ogen niet geloven, was ik een zeemeermin?
De jongen van het bedrijf deed er alles aan mijn geheim, geheim te houden omdat ik anders gebruikt zou worden voor de waterzuiveringsinstallatie.
De meest vreemde droom die ik ooit gehad heb.

Terwijl ik gapend wakker werd keek ik nog eens goed door de kamer, het was eigenlijk een best mooie plek!
Aan de linkerkant zat een raam dat je op een kier open kon zetten en als je naar buiten keek zag je de zee zachtjes heen en weer deinen.
De zon scheen fel en de vogeltjes vlogen in cirkels om het schip heen.
Aan de rechterkant van mijn kamer heb je genoeg ruimte om een radslag te kunnen maken er hangen allemaal kleine schilderijtjes met op elk schilderijtje een omgeving met daarin een dier.
Op één schilderij stond een boerderij met in de verte een hond.
Op een ander schilderij was er een waterval met een libelle.
Ik keek nog eens naar het schilderij en het leek alsof ik een zeemeermin in het water zag.
Snel knipperde ik een paar keer met mijn ogen en zag dat het verdwenen was of terwijl, ik heb het me gewoon ingebeeld.
Het bed waar ik heerlijk in geslapen had was een tweepersoonsbed met lichtrozige dekbedovertrek en kussensloop.
Er lag onder mijn bed nog een zacht groot rond dekentje met allemaal patroontjes erop.
Ook heb ik een klein bureautje met een stoel zodat ik me kan terug trekken in mijn kamer als ik dat wil.
Aan de rechterkant van mijn kamer heb ik nog een deur die naar de badkamer toe leid.
Terwijl ik me nog eventjes uitrek pak ik een jurk uit mijn tas die ik eigenlijk nog moest uitpakken.
De jurk is niet te kort, niet te lang perfect dus om vandaag aan te trekken. Ik keek nog even in de spiegel en zie dat de blauwe kleur van de jurk goed bij mijn ogen paste.

 

Voorzichtig deed ik de deur open en liep mijn kamer uit.
Toen ik bij het restaurant kwam die ik dit keer zonder moeite wist te bereiken zag ik dat ze een enorme hoeveelheid aan eten hebben klaarstaan, je moest namelijk gewoon langs lopen om eten te pakken.
Ik pakte een dienblad en begon met het pakken van een bord. 
Ik kwam bij het eerste gedeelte aan en zag toen al dat het moeilijk werd om te kiezen..
word het thee, koffie, chocomel, cup-a-soup honderden smaken.. Ik koos uiteindelijk toch maar gewoon voor chocomel en liep verder naar het volgende.

Nu werd het nog moeilijker gemaakt er hingen namelijk rekken vol met allemaal broodjes, verschillende.
Ik koos maar voor een simpel broodje gezond en ging ergens zitten dichtbij het raam zodat ik naar buiten kon staren.
Terwijl ik diep in gedachten was verzonken kwam er iemand naast me staan terwijl ik niets doorhad.
Opeens hoorde ik gekuch en schrok op uit mijn gedachtes.
De jongen die gisteren zo vriendelijk was me de weg te wijzen naar het restaurant stond naast me.
“Je hebt de weg zelf gevonden deze keer? Best een presentatie hoor voor de tweede keer!” ik grinnikte en rolde met mijn ogen, ik kan wel een beetje de weg vinden hoor! “dankjewel” antwoorde ik kort.
De droom kwam opeens terug en nu het voelde nog vreemder om naast hem te zitten. 
Ik schoof ongemakkelijk een beetje heen en weer op mijn stoel en nam net de laatste hap van mijn broodje.
Ik excuseerde me, bracht mijn bord en bestek bij de afwas en liep door naar mijn kamer. Mijn hoofd was een beetje in de war, het had nog geen behoefte om hier te zijn..
Ik opende mijn mobiel en besloot mijn zus een berichtje te sturen:
Hey, ik ben aangekomen! ik heb net geslapen en heb al wat mensen ontmoet hoe is het bij jullie?
M
ijn mobiel legde ik weg en hoopte snel op een berichtje.
Ik keek naar mijn tas waar mijn bikini bovenuit stak misschien een goed idee om te gaan zwemmen vandaag.
Mijn nieuwe bikini trok ik
aan die ik nog niet helemaal gepast had en besefte dat het best wel veel van mijn lichaam showde.. Ik zuchtte en zei tegen mezelf : je kent hier niemand dit is geen probleem.

 

Ik liep met een badjas aan naar het zwembad en was verbaasd over hoe luxe maar ook leuk hij eruit zag.
Ze hadden een soort bandenglijbaan en onder water in het grote zwembad hadden ze allemaal patroontjes op de bodem wat er erg vrolijk uitzag. Ook waren er langs het zwembad heerlijke ligstoelen ik pleurde al mijn spullen neer en besloot dat dit een goed moment was om bruin te worden. Er waren nog weinig mensen bij het zwembad, voornamelijk oudere mensen de baantjes trokken.
Ik pakte zonnebrand uit mijn tas en wou mijn armen net gaan insmeren tot ik een groepje jongens zag waar precies die jongen van vanmorgen ook weer in zat.
Snel pakte ik mijn zonnebril en propte mijn haar in een knotje (dat doe ik dus nooit en zo zou ik onherkenbaar zijn).
Toen de jongens langs liepen probeerde ik zo goed mogelijk te doen alsof ik niet bestond. Zoals je kunt raden zagen ze me en die jongen (ik weet dus echt niet hoe) herkende me.
Hij zei tegen de jongens dat ze wel door mochten lopen en kwam naar me toe. “moet ik je helpen met insmeren?” Yikes dacht ik opeens.
Ik schoof mijn zonnebril omhoog en keek hem boos aan. “grapje” zei hij. Ik antwoorde dus maar met een korte nee.
Hij bleef heel irritant staan op zijn plek en ik trok mijn badjas aan omdat het best ongemakkelijk was.
Na een tijdje was ik het zat. Ik stond op deed mijn badjas uit en mijn slippers hij keek verbaasd op maar liep achter me aan.
Hij had zijn kleding nog aan maar dat maakte niet uit, hij heeft vast nog wel wat anders mee. We stonden nu best dichtbij het zwembad en voor hij kon beseffen wat ik ging doen had ik hem erin gegooid.
Opeens kreeg ik een enorme giechelbui maar die stopte toen ik zag dat hij een staart had.
Die droom sloeg blijkbaar nog ergens op.. Hij kwam boven water en zag mijn open mond.
Hij keek me vragend aan en zei “je zit toch niet voor niets op deze kamp?” opeens begon ik half te hyperventileren.
Hij kwam naast me zitten en zei “rustig maar, het komt allemaal goed!” ik keek hem aan met tranen in mijn ogen en vroeg me af of dit de reden was dat mijn zus me naar dit kamp had gestuurd.
“ben ik dan ook een meermin?” vroeg ik, de jongen haalde zijn schouders op en zei “maar één manier om dat te ontdekken.
Ik keek hem aan en fluisterde angstig “ik ben bang” de jongen knikte dat hij dat snapte en vroeg “wil je samen met mij in het water springen?” Ik knikte en de jongen liet zichzelf op de rand rollen. Toen hij de stoep tegels raakte veranderde zijn staart weer in benen.
Hij ging staan en pakte mijn hand vast.
Een warme tinteling verspreidde zich door me heen en bereikte mijn wangen die licht rood kleurde.
Hij telde terug “3….2…1…”  hij sprong zodat ik automatisch mee moest springen.
Terwijl ik het water raakte voelde ik iets vreemds binnen in mij maar kon het niet plaatsen. Mijn benen veranderde niet in een staart maar ik kon wel gewoon onder water ademen.

Toen ik boven water kwam zei hij “nee je bent geen meermin dus”.
ik antwoorde aarzelend “ik voelde wel iets heel vreemds in het water en ik kan ademen onder water, maar wat ben ik dan?” de jongen keek me bedenkelijk aan van top tot teen.  
Nadat hij me een poosje bestudeert had en ik het ongemakkelijk begon te vinden antwoorde hij: ik denk dat je geen halfbloed bent maar ¼ van een meermin en daarom geen staart krijg als je in het water terecht kom op je 18e verjaardag.
Ik staarde hem en besefte me net dat hij iets zei over mijn 18e verjaardag.. dat is vaag ik was inderdaad deze week nog 18 geworden maar had nog niet de tijd gehad om te douchen dus ben nog niet op die manier met water in contact gekomen.. alleen hoe weet hij dit?
We liepen terug naar de ligstoelen waar ik en mijn gedachten diep aan het nadenken waren over alles.
Ik keek naast me en zag Manuel met zijn ogen gesloten naast me liggen.
Om eerlijk te zijn zag het er lief uit, hij heeft bruin haar en een lichtbruine huid maar als hij zijn ogen opent heeft hij heldere ogen zoals de oceaan. Op zijn wangen heeft een paar zomersproeten die doorlopen naar zijn kin. Z
ijn haar bestaat uit allemaal kleine krullen en deint mee op de wind.
Op een gegeven moment opende hij zijn ogen en keek ik snel de andere kant op.
Hij fluisterde net hard genoeg zodat ik het hoorde
“geef je ogen maar de tijd om te bestuderen hoor.”
Als ik hem aankijk krijgen mijn wangen een diep rode kleur, hij keek namelijk intens terug.
De jongensgroep kwam langs lopen en hij stond snel op antwoorde met een “fijn je gesproken te hebben maar nu moet ik eigenlijk weg, doei” ik keek hem verbaas aan en antwoorde ook met een doei.
Er liep een groep meiden naar de jongens toe en tot mijn grote verbazing zag ik Manuel met een meisje lopen…
Manuel gaf haar een kus op haar wang en al het geluk dat net door me heen stroomde vloeide uit me weg..
Gaat hij nu serieus naar een ander toe? Nadat we zo’n fijn moment hadden samen?

the end from part two 

 

 

 

 

(btw I used translate for much things so tell me if there went something wrong:) )

 

And here I will put the English translation:

 

Cruise ship ~ part two

 

The next morning I woke up by a noise in one of the other rooms, I closed my eyes and ears and turned on my other side trying to sleep further, it was only 6 o'clock in the morning and I still felt the sleep under my eyes.
The hours seemed to pass slowly while I tried many times to sleep again, but it failed.

 

Eventually I fell asleep and had a really weird dream.
That boy I just met worked at a water company where they was purifying water, the water company also had another secret mission to purify the water after ...
There was a legend that a mermaid can purify water just by swimming in it.
So one day I came to visit that boy and somehow fell into the water.

 

My body became confused and cold at the same time, I screamed because of the pain from the transformation and held my breath when I saw a beautiful tail appear.
I couldn't believe my eyes, am I a mermaid?
The boy from the company did everything to keep my secret, because otherwise I would be used for as water purification.
The strangest dream I've ever had.

 

While I woke up, I looked through the room again, it was actually a pretty nice place!

 

on the left was a window that you can open a little and when you looked outside you could see the sea gently bouncing back and forth.
The sun was shining brightly and the birds flew around in circles in the air.
On the right side of my room you have enough space to be able to make a cartwheel.
There are all small paintings with an environment on each painting with an animal on it.
In one painting was a farm with a dog in the distance.
In another painting there was a waterfall with a dragonfly.
I looked again at the painting and it looked like I saw a mermaid in the water.
I blinked a few times quickly and saw that it was disappeared or maybe I just imagined it.
The bed where I slept wonderfully was a double bed with light pink duvet cover and pillowcase.
There is another soft, large blanket under my bed.
I also have a small desk with a chair so that I can turn back to my room if I want.
On the right side of my room I have another door that leads to the bathroom.
While I stretch for a  while, I take a dress from my bag that I actually had to unpack him but I was a little lazy.
 The dress is not too short, not too long so perfect to wear today.
I took a look in the mirror and saw that the blue color of the dress fits well with my eyes.

 

I carefully opened the door and walked out of my room.

 

When I went to the restaurant that I just reached without any problems this time, I saw that they had a huge amount of food ready, because you just have to walk by to grab food.
I grabbed a tray and start grabbing a plate. I arrived at the first part and already see that it is becoming difficult to choose ..

 

will it be tea, coffee, chocolate milk, cup-a- soup hundreds of flavors .. In the end I just chose chocolate milk and walked on to the next place.

 

Now the choice was made even harder because there were racks full of sandwiches, different ones.
I did choose for a simple healthy sandwich and sat down somewhere near the window so that I could stare outside.
While I was deep in thought, someone came to stand beside me while I didn't realize anything. Suddenly I heard coughing and startled my thoughts.

 

The boy who was so kind yesterday to show me the way to the restaurant stood next to me.

 

“You found the way yourself this time? Quite a presentation for the second time! ”I chuckled and rolled my eyes, I can find my way a bit though! "Thank you" I replied briefly.
The dream came back and now it felt even stranger to sit next to him.
Uncomfortably, I moved back and forth in my chair and just took the last bite of my sandwich.
 I apologized , brought my plate and cutlery to the dishes and walked on to my room. My head was a bit confused, My head just wasn’t ready to be here..
I opened my cell phone and decided to send a message to my sister:

 

Hey, I arrived! Just slept and did some people encounter and how are you guys?

 

I put my cell phone away and I hoped to receive a message quickly.  
I looked at my bag where my bikini stood out, maybe a good idea to go swimming today.

 

I put on my new bikini that I didn’t yet fully fitted and realized that it showed quite a lot of my body ..
I sighed and said to myself: you know no one here it shouldn’t be a problem.

 

I walked to the swimming pool with a bathrobe and was surprised how luxurious it looked.
They had a kind of slide where you could go on with an inflatable band and under water in the large pool they all had patterns on the bottom which looked very cheerful.
There were also lovely loungers along the swimming pool, I colored all my things down and decided that this was a good time to get a tan.
There were few people at the pool, mainly older people taking the laps.

 

I took sunscreen from my bag and just wanted to rub my arms until I saw a group of boys in which exactly this boy from this morning was also present.
I quickly take my sunglasses on and stuffed my hair into a bun  (I never do that).
When the boys walked by I tried to pretend that I didn't exist.
As you can imagine, they saw me and that boy (I really don't know how) recognized me.
He told the boys they could walk on and came to me. "Should I help you with the sunscreen?" I suddenly thought Yikes .
I lifted my sunglasses and looked at him angrily. "Just kidding," he said.
So I answered briefly with "no".
He remained very annoying in his place and I put on my bathrobe because it was pretty uncomfortable.

 

After a while I was fed up.
I got up and took off my bathrobe and my slippers, he looked up in surprise but followed me.
He was still wearing his clothes, but it didn't matter, he must have some other clothes with him.
We were now quite close to the swimming pool and before he could realize what I was going to do I threw it in.
I suddenly got a huge giggle but it stopped when I saw that he had a tail, like a mermaid tail.
That dream apparently made sense somewhere.
He surfaced and saw my mouth open.
He looked questioningly at me and said "you are not in this camp for nothing?"
I suddenly started half hyperventilating.
He sat down next to me and said “calm down, everything will be fine!”
 I looked at him with tears in my eyes and wondered if this was the reason my sister had sent me to this camp.

 

"Am I also a mermaid?" The boy shrugged and said "only one way to discover that."
I looked at him and whispered anxiously "I'm afraid" the boy nodded that he understood that and asked "Do you want to jump into the water with me?"
I nodded and the boy let himself roll on the edge and then when he touched the tiles his tail turned  into legs.
He stood and grabbed my hand.
A warm tingling spread through me and reached my cheeks that turned light red.
He counted back "3 .... 2 ... 1 ..." and he jumped so that I had to come along automatically.
As I touched the water I felt something strange inside me but could not place it.
My legs did not change into a tail but I could just breathe underwater.

 

When I surfaced and he also said "no you are no mermaid "
I replied slowly "I felt something very strange in the water and I can breathe under water but what am I then?"
The boy looked at me doubtfully from head to toe.
 After he had studied me for a while and I began to find it uncomfortable, he replied: I guess you're not half-breed but ¼ of a mermaid tail and therefore not get when you enter the water on your 18th birthday.
 I stared at him and realized just me he said something about my 18th birthday .. it is vague I was indeed this week got 18 but had not yet had time to shower so I didn’t was in that way  in contact with water  .. only how does he know this?
We walked back to the loungers where I and my thoughts were thinking deeply about everything.
I looked beside me and saw Manuel lying beside me with his eyes closed.
To be honest it looked sweet,  he has brown hair and light brown skin but when he opens his eyes it has clear eyes like the ocean.
On his cheeks has a few summer freckles that run to his chin. His hair consists of all sorts of small curls and when there is a little breeze like now you can see it waving.

 

At one point he opened his eyes and I quickly looked the other way.
He whispered just hard enough so that I heard it "give your eyes time to study." When I look at him my cheeks turn a deep red color, he looked back intensely.

 

The boys' group came by and he quickly replied with a "nice to spoke you, but now I actually have to go, bye" I looked at him in surprise and also answered with a bye.
A group of girls approached the boys and to my great surprise I saw Manuel walking with a girl ... Manuel gave her a kiss on her cheek and all the happiness that just flowed through me flowed out of me .. Is he seriously now going to another? After we had such a nice moment together?

 

The end of part two

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0