· 

challanging myself

hallo,

ik heb een challange voor mezelf bedacht, namelijk elke week  een verhaal schrijven en daarbij heb ik een random woordenlijst gemaakt die elke week een soort hoofdonderwerp vormen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat vooral weten wat je er van vind!

groetjes,

pandatjuh

ps: het officiële doel van de eerste tekst is heel anders dan wat het uiteindelijk is geworden

 

 

ochtendroutine
Als ik ’s ochtends gapend wakker word veer ik overeind om de wekker die nu overdreven veel herrie maakte uit te zetten.
De wekker is irritant en wou niet uitgaan, ik probeer het eerst nog drie keer rustig maar de vierde keer kon ik me niet meer inhouden en ram op de knop.
Je kunt veel zeggen maar het werkte wel. Ik pakte snel een trui uit de kast en propte me in een broek. 
Ik rende de trap af en herinnerde opeens dat ik mijn tas vergat die nog op mijn kamer stond met al mijn schoolspullen erin.
Dat word zachtjes teruggaan want mijn zus lag nog heerlijk te slapen in haar warme bedje.
Het kan ook zijn dat ze doet alsof… Ik sloop de trap op en gebruikte mijn ninjastyle, bijna geruisloos dus.
Ik pakte de deur klink vast en verwachte daar mijn zus slapend te treffen.
Ik duwde de deurklink naar beneden en….. een fel licht scheen in mijn ogen, mijn zus was overduidelijk wakker geworden…
al die moeite voor niets, mijn ninja skills heb ik dan wel weer goed geoefend..
Ik pakte mijn tas en deed geen moeite meer om zachtjes te doen.

Bij de badkamer aangekomen stap ik naar binnen en pak een washandje uit de kast..
ik steek mijn hand erin en doe de kraan open, ik bibber alleen al bij het idee dat het enorm koude water in mijn gezicht komt maar ik zal het toch moeten wassen anders voelt mijn gezicht de hele dag vies.
Ik slik nog eventjes en duw dan mijn hand met het washandje erin onder de kraan wanneer mijn hand het water voelt begint het te rillen.
Snel zet ik de kraan uit was mijn gezicht en vlieg naar beneden op naar de warmte.
Waarom het water boven altijd koud is? Geen idee.
Wat ik wel weet is dat het water beneden duizend keer warmer is maar mijn ouders hebben me verboden beneden mijn gezicht te wassen omdat anders allemaal washandjes rondslingeren… niet dat ik dat ooit doe hoor…

 

 

 

hello,

its a long time ago that i did wrote something here  but that will change.
i'm going to challange myself to write every week a story, not a big one but just a small one and I hope you will enjoy it!

greetings Pandatjuh

 

 

 

morning routine
When I woke up yawning in the morning, I get up to turn off the alarm that was making too much noise.
The alarm clock is annoying and I did not want to go out my bed, I did try it first three times quietly to put my alarm off, but the fourth time I could no longer hold it on and ram on the button.
You can say a lot but it worked. I quickly took a sweater out of the closet and putted myself in pants.
I ran down the stairs and suddenly remembered that I forgot my bag that was still in my room with all my school stuff in it…
I went back softly because my sister was still sleeping in her warm bed.
It may also be that she pretends that she is sleeping ... I crept up the stairs and used my ninja skills, almost silently.
I grabbed the door and I expected my sister to be asleep.
 I pushed the door handle down and ... .. a bright light did shine in my eyes, my sister had obviously already woken up ...
all that effort for nothing, well at least I practiced my ninja skills..
I grabbed my bag and did not bother to do anything softly anymore.
When I did arrive at the bathroom, I step inside and take a washcloth out of the closet.
I put my hand in it and open the tap, I just shiver at the idea that the very cold water in my face comes but I will have to wash it anyway otherwise my face feels dirty all day.
I swallow a moment and then push my hand with the washcloth under the tap when my hand feels the water it starts to shiver.
I quickly put the tap off my face and fly down to the heat.
Why the water is always cold above? No idea.
What I  know is that the water  below is a thousand times more hot but my parents have forbidden me to wash downstairs my face because otherwise all washcloths lying around ... not that I ever do ...

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0