· 

Christmas holliday

Hey,

Hebben jullie al ideeën wat je met kerst ga doen? nu hoor ik jullie denken... kerst duurt nog een hele maand...
Maar tja, als je een bijbaan heb  moet je van tevoren plannen..
Aan de ene kant is het goed zo leer ik plannen, ben ik bezig en verdien ik geld.
Aan de andere kant is het jammer want je kunt moeilijk impulsief dingen doen zoals een goeie vriend bezoeken.

Nu ga ik in de kerstvakantie een penvriend ontmoeten waar ik nu al naar uitkijk! Natuurlijk een beetje eng maar het lijkt me echt tof! In de zomervakantie dit jaar heb ik ook een penvriendin ontmoet uit Duitsland, dat was echt bijzonder.

 

Ook gaan we met sinterklaas nog wat doen..
Jammer genoeg geloven m'n ouders het niet meer dat wij nog super erg geloven in sinterklaas... Dus we gaan eten in een pannenkoekenhuis in plaats van de leuke surprises, cadeautjes, gedichten en boven al de pepernoten en chocolade letters.

Volgend jaar een nieuw jaar en dan wil ik ZEKER WETEN sinterklaas vieren met cadeaus en surprises en natuurlijk het eten, maar dat zit er bij mij meteen bij als ik aan sinterklaas denk. Doen jullie nog aan kerstkaarten versturen en maken? ik vind dat altijd wel leuk om te doen naar mensen die ver weg wonen en sowieso de mensen die eenzaam zijn! stuur eens een keer een kaartje naar een oude mevrouw of meneer, ik weet zeker dat ze dat kunnen waarderen! Maar stuur het ook naar vrienden of course.

 

Wat is jullie gedachte bij kerst?

mijn gedachte is de geboorte van Jezus die op aarde kwam voor ons allemaal en de vreugde en liefde is toch echt wel het belangrijkst.
Ik hoop dat ik die liefde ook een beetje naar jullie uitstraal als jullie mijn blog lezen:) (hier werk ik denk ik nog aan).

 

wat is het lekkerst aan vakantie hebben volgens jullie?

Voor mij is vakantie hebben als een langere weekend, een weekend waarin ik ook werk,
Ik vind mijn bijbaantje echt leuk moet ik toegeven alleen is het natuurlijk wel een beetje veel naast school.
als ik echt vakantie heb zit ik of de hele vakantie in schoolwerk om er eens een keer rustig naar te kijken of ik ben het grootste gedeelte aan het werk en doe de rest van de tijd zo min mogelijk. Ik hou van lezen, nog steeds ook al doe ik het niet zo vaak.. Ik moet nog steeds naar de bieb... Als ik in de trein of bus zit vind ik het echt heerlijk om een boek te lezen! gewoon lekker ontspannend.

Het toppunt van vakantie is denk ik vrienden zien.

 

bedankt voor het lezen!!

 

groetjes,

pandatjuh