· 

voor het eerst alleen shoppen

een paar dagen geleden bedacht ik me, ik ben morgen vrij! Vrolijk kwamen er allemaal plannen in me op en één daarvan steeg  er boven uit. Wat als ik morgen ga shoppen? maar er kan niemand mee... maar ik wil wel! hmmm wat als ik alleen ga? Toen besloot ik dat ik het maar gewoon ging doen. 

 

De volgende dag stapte ik de trein in, twijfelend of ik het nu echt serieus ging doen.
Maar ik zat al in de trein en de deur sloot zich achter me ik draaide nog een keer om en besloot te gaan zitten. 
Terwijl ik zat en uit het raam zat te turen zag ik alles langs me heen razen, het irritante van de trein en uit het raam turen is dat je soms per ongeluk een beetje naar mensen kijk en die denken dan dat je hen geïnteresseerd aan staar... dat was dan wel weer een beetje irritant. Toen we eindelijk bij mijn eerste bestemming kwamen bonjourde iedereen de trein uit. Iedereen had haast en ik liep lekker op mijn gemak, ik had toch geen school ! Het allerfijnste was dat de volgende trein die ik moest hebben stond op dezelfde spoor alleen een stuk ertussen anders knalde de treinen tegen elkaar natuurlijk. Ik stapte dus in de volgende trein en was blij de stoelen zaten comfortabel en .. er was wifi, laten we eerlijk zijn iedereen haalt zijn mobiel tevoorschijn als ze alleen zijn en wifi hebben. Dus daar zat ik ongezellig te zijn in mn eentje, een ouder echtpaar keek me de hele tijd aan, na een tijdje besloot ik om terug te kijken. Je voelt die starende blik echt enorm, ik had moeten zwaaien bedacht ik me na die tijd.

ik stapte uit de trein en kwam terecht op een best wel luxe station. Eerlijk gezegd kende ik de plaats waar ik ging shoppen niet heel goed maar zoals je nu lees, ik ben thuis gekomen.

 

shoppen begon bij een boekenvoordeel winkel, natuurlijk zag ik duizenden leuke kleine dingen maar ik besloot niks te kopen op naar de volgende winkel dus. Een paar winkels verder had ik nog steeds niets, ik had mezelf van tevoren duidelijk verteld wat ik wou kopen en dat in mijn hoofd geprent. Bijzonder genoeg had ik maar 1 ding van dat lijstje gekocht (voor de mensen die het interessant vinden wat, ik kocht een broek) en nog iets wat niet op mijn lijstje stond ( Harry Potter sokken... waarom? ik koop altijd Harry Potter sokken als ik bij de Primark ben geweest, nou ja bijna altijd.)en dat was het op wat eten na dan. Het was ondanks alles minder eng dan ik dacht, niet dat ik dacht dat het eng was... haha.

 

Ik stapte in de trein met een aardig goed gevoel ondanks al de leuke spullen die ik niet gekocht had en hoopte ergens nog leuke schoenen te vinden in mijn eigen plaats, helaas ben ik een beetje eigenwijs en moesten ze er zo uitzien als ik wou en dat deden ze niet dus loop ik nog steeds met vertrapte schoenen rond die er een beetje vies uitzien, ondanks dat ik weet dat ze vies zijn krijg ik niet echt de neiging om ze schoon te maken

#lazy_pandatjuh

 

groetjes pandatjuh :)

Reactie schrijven

Commentaren: 0