naar school again

 

In de vroege ochtend stap ik naar buiten in het donker , dat word een lamp aan doen. .. ik wil het liefst de deur weer opengooien en in mn bed duiken maar helaas gaat dat niet..

Gapend zit ik in de trein die overvol zit (zoals altijd in de vroege ochtend) en pribeer niet naar iemands gezicht te staren, wat overduidelijk  mislukt. In mn hoofd zegt de hele een alarm "weg kijken, nee niet daarheen.." tis namelijk best lastig om niet naar iemands gezicht te turen als je moe en slaperig ben, het ergste is als ze terug gaan staren dan is het plafond opeens mn beste vriend. Ik denk dat de mensen bijna allemaal op hun mobiel turen zodat ze elkaar niet aan hoeven te  kijken. Aan de ene kant best slim aan de andere kant heel onsociaal van ons mensen.

 

Ik probeer te doen alsof ik ook Wi-Fi in de trein heb maar schrijf ondertussen gewoon aan mn blog haha.. 

 

Mijn vakantie was misschien niet het meest bijzondere maar ik heb wel een hechte band met mn bed opgebouwd en die wil ik niet kwijt! Maar helaas...

 

Wat ik merk als ik tijd neem voor mezelf

In plaats van alleen maar werken is dat het goed uitpakt :) maar in de meeste vakanties werk ik veel.. ik ben wel van plan meer vrij te vragen om gezellige dingen met vrienden te doen maar hey dan moeten ze ook wat vragen.. of dat moeten we gewoon goed regelen haha.

 

Ondertussen wel verkouden geworden maar tja wat verwacht je met dit heerlijke regenachtige weer

 

Groetjes pandatjuh

Reactie schrijven

Commentaren: 0