· 

pandatjuh is getting healthy!

hallo:)

Een paar weken geleden begon ik er mee de get me healthy challange
(niet denken dat dat een bestaande challange is, ik heb hem zelf bedacht)
In ieder geval daar begon ik dus mee. Nu denken jullie "wat moet ik me daar bij voorstellen?" en dat ga ik jullie nu dus uitleggen

 

Een paar weken geleden ben ik dus begonnen met fruit eten, sommige mensen doen dat automatische elke dag maar ik dus niet..
Nu eet ik elke dag in ieder geval één stuk fruit wat persoonlijk al een hele stap was haha.
Nu ik elke dag meer een meer leer over gezond leven ben ik ook bereid die stappen te gaan nemen, alleen duurt het wel een poosje voordat ik mijn doelen haal denk ik.

Eerst begon ik met fruit en nu wil ik proberen 1,5 liter water op een dag te gaan drinken..
Het nare is dat mijn docent zei dat je dat alleen aan water moet drinken en niet ranja/limonade

 

Hierna moet ik wat vaker naar buiten gaan en bewegen denk ik en dan ben ik toch wel aardig goed bezig of niet dan?

(ik doe even alsof jullie allemaal instemmend ja hebben geknikt)
Bedankt ^^

 

hebben jullie nog adviezen om gezond te leven? laat het dan weten;)

 

groetjes pandatjuh

 

Reactie schrijven

Commentaren: 0