een klein stukje:)

Ik kijk het raam uit en zie mensen met een enorme pandabeer knuffel in een mand zitten en moet zo ongeever grinniken, het zag er leuk uit.
Rijden met de bus en trein is opzich niet zo erg meer als eerst! Nog steeds ben ik blij als ik een kwartier eerder thuis ben natuurlijk maar aan het begin vond ik het echt een regelrechte ramp, waarom ik het een ramp vond?
Simpel, je moet snel zijn anders mis je een bus of trein en soms... dan rijden ze gewoon niet.. of ze rijden recht voor je neus weg nightmares.
Het voordeel van een bus of een trein is wel dat je een boek kunt lezen alleen bij de bus moet je opzich wel goed opletten , anders rijd je voorbij je bushalte, dat is echt minder fijn.
De bus waar ik nu in zit heeft als eindhalte mijn bestemming dus dat scheelt!  De ventilator blaast alleen koude wind naar binnen maar goed dat ik mn dikke winterjas aan heb brrr het is nog steeds fris.
het is dan eindelijk zover, nog even in de bus en dan is het weekend! niet alleen leuk voor mij, maar ook de berg huiswerk dat op me staat te wachten als ik thuis kom en als ik mijn huiswerk dan af heb mag ik slapen en werken en is mijn weekend ongeveer weer voorbij.
Het voelt soms alsof ik amper weekend heb, en nu ben ik eigenlijk ook heel moe dus ik ga maar haha

ik zal proberen binnenkort wat langer te schrijven:)

 

groetjes pandatjuh

Reactie schrijven

Commentaren: 0