· 

about me

Ik besefte opeens dat ik nog weinig over mezelf verteld heb, laten we daar nu maar mee beginnen.
Zelf ben ik zeventien jaar oud, een drieling wat leuk en soms niet leuk kan zijn;) ik heb nog een oudere broer die wel gaat en een vader een moeder. Onze huisdieren... zijn vissen... dikke vissen, niks bijzonders aan dus. Ik ben christelijk en hou van christelijke muziek luisteren, nu moet je niet meteen denken aan de psalmversjes die ik vroeger verplicht moest zingen voor de klas voor een cijfer (nightmares). Je moet meer denken aan top 40 muziek maar dan met een boodschap! Een christelijke boodschap maar vaak ook gewoon mooie boodschappen voor mensen die niet christelijk zijn. Zelf zou ik ondanks dat ik make-up en kettingen en al die spullen onzin vind wel graag een ketting willen met een kruis wat als symbool staat voor het christelijke geloof.

Mijn opleiding die ik nu volg is verpleegkundige dat is op sommige stukken best pittig vooral de vakken: anatomie, fysiologie, pathologie en verpleegkunde lijkt ook lastiger te worden. Maar over een paar jaar kan ik je dus wel piekfijn uitleggen hoe je lichaam in elkaar zit, mocht je daar behoefte aan hebben.

Mijn hobby's zijn erg verschillend... Ik hou van lezen, schrijven (voor degene die dat nog niet waren opgevallen) maar ik teken ook weleens en maak foto's, ik ben alleen bang dat het nog niet waardig genoeg is om hier te plaatsen haha. Ik heb pas wel een paar foto's geprobeerd te maken die er oké uit zagen alleen de helft was verpest.

Lievelingsdier..
Goeie vraag, ik vind echt best wel veel dieren leuk. Honden omdat ze trouw lijken en er grappig uit zien, katten.. Ze zien er sierlijk uit wat ik wel leuk vind. Dankzij een penvriend ben ik ook een beetje van vlinders gaan houden er zijn er zoveel in verschillende kleuren en patronen, best leuk. Ook zie ik dankzij hem wel in dat wandelende takken echt cool zijn, had nooit eerder een foto van ze gezien.

Ik kan wel een foto plaatsen hier die ik random gemaakt heb, maar kwaliteit is anders haha.

Groetjes Pandatjuh!

 


Reactie schrijven

Commentaren: 0