· 

some serious buisness

Gister zat ik gezellig in de trein met een kennis te praten , was echt heel erg gezellig alleen de trein was erg vol dus er zaten ook mensen voor ons die laat maar zeggen tegen ons aankeken.  We zaten gewoon te kletsen tot mijn kennis even niet meer op haar woorden kom komen hoe een bepaald iets heette. De vrouw tegenover ons  luisterde overduidelijk mee en antwoorde dus ook van "de achterkant van zo'n jurk noem je een sleep" ik en mn kennis hadden dus moeite onze lach in te houden,  gelukkig bespraken we niet al te geheime dingen, haha zooo erg.

 

Ik moet eerlijk bekennen dat je in de trein wel elke keer andere mense  tegen kom die je ken. Ik heb al een paar keer mijn oud collega gezien, een jongen van middelbareschool waar ik maar mee ging kletsen (nooit eerder gedaan, was wel grappig), mijn beste vriendin altijd leuk en nog meer. Alsnog zou ik liever met de auto gaan maar helaas gaat dat niet zo makkelijk en ben ik tot nu toe nog geen 18. Aan de ene kant ben ik daar wel blij mee al die dingen die je moet betalen als je 18 ben. ik moet er echt niet aan denken om 18 te worden .. maar het zal volgende jaar al gebeuren... nou ja kan ik in iedergeval zeggen dat ik op papier volwassen ben.

Gister zat er ook een vrouw in de trein ergens aan de rechterkant met een ehm heel bijzonder kapsel.  haha maar goed het stond  zo ongeveer meer dan 15 cm overeind en dan  lijkt het ... heel vreemd,  heeeeel vreemd maar in ieder geval is ze hoe dan ook uniek, dat kun je zeker zeggen. Zijn er  dingen die jullie uniek maken? Ik geloof van wel,
ieder mens is uniek.

Zelf ben ik uniek door...tja... het is makkelijker tegen anderen te zeggen dat ze door een bepaald kenmerk of eigenschap uniek zijn. Misschien ben ik uniek door mijn ogen, iedereen ziet er een andere kleur in wat ik stiekem heel leuk vind. Ik wil proberen trouwens ook foto's te gaan maken voor mijn blog maar dat gaat nog niet heel soepel, maar dat komt nog wel...

Groetjes

Pandatjuh

Reactie schrijven

Commentaren: 0