· 

the music

Vandaag schrijf ik een stukje over muziek. Wat vinden jullie precies van muziek? (Let me know)
voor mij betekent muziek in de zin van zingen een manier om emoties eruit te schreeuwen, ik zing dus niet echt met beleid haha. Manier kan ook zijn voor mij om stilletjes naar te luisteren en de boodschap van her lied tot me door te laten dringen dan kan ik emotioneel geraakt worden door het lied en zing ik niet echt bepaald meer.
Soms word ik ook echt helemaal gek van muziek dan wil ik gewoon de geluiden van buiten horen, helemaal stil is dan weer een tikkeltje te enthousiast.
Soms als je gewoon even je ogen dicht doe en luister naar de geluiden om je heen kun je ook tot rust komen.
Ik luister bewust niet muziek met oortjes op de fiets enzovoort, niet omdat ik weet dat het slecht voor mijn oren is (dat weet ik trouwens ook wel) maar meer omdat ik gewoon wil focussen op de weg en die geluiden om me heen wel wil horen.
Ook als ik thuis ben luister ik nooit met oortjes, de enige keer dat ik oortjes in doe is als ik een spraakbericht heb van iemand en het HEEL graag wil horen (ik weet het verslaafd, waar gaat het heen met de maatschappij) trouwens ik doe ook weleens oortjes in zonder muziek, dan denkt iedereen dat ik muziek luister maar in feite wil ik niet gestoord worden, leren kan ik echt niet met muziek op om jullie een idee te geven van muziek die ik luister voor de boodschap zal ik hier een paar links neerzetten. Als je het luister word dan even stil sluit je af van de buitenwereld en focus je op de tekst, laat het verhaal verteld worden.

Groetjes pandatjuh

 


Reactie schrijven

Commentaren: 0