· 

mijn eerste blog

Vandaag besloot ik nadat ik per ongeluk op een blog site terecht kwam (vraag me niet hoe) dat ik een blog wou beginnen. Ik had er weleens eerder over na gedacht maar nu, nu was er iets in me wat maakte dat ik het ook echt ging doen. Dus bij deze de eerste blog die ik ooit  geschreven heb.

 

vandaag
Vandaag was het heel erg interessant vorige week ben ik namelijk een opleiding begonnen en ik ben het reizen nu al een beetje zat, klein beetje maar.  Onze docent liet ons een paar minuten gaan, dat is altijd fijn natuurlijk! Snel liep ik met mijn zware tas naar het station, o ja natuurlijk ook nog even met mijn ov in checken en naar het juiste station en toen… De trein stond klaar. Je zag mijn ogen bijna uit elkaar springen van geluk totdat we de mededeling kregen “beste reizigers de trein van bladieba vertrekt niet om 16:44” de trein die er stond moest leeggemaakt worden. Moedeloos keek ik om me heen en probeerde met een random meisje te kletsen die net zo erg leek te balen als ik. Toen de trein eindelijk kwam , na eeuwen wachten, ging hij super traag, heel leuk. Ik telde de minuten af tot mijn volgende trein zou komen op het station waar ik niet zou zijn. Daarna begon ik te tellen hoeveel minuten ik precies die trein gemist had... In totaal heb ik meer dan een uur in een trein gezeten die het normaal in 26 minuten doet, altijd leuk om te weten.

 

Toen ik thuis kwam keek ik naar de tafel en naar de pan die er op stond de geur van stampandijvie (ja jongens, stampandijvie is lekker) kwam op me af. Ik keek naar mijn familie maar die hadden zo te zien al gegeten. Mijn jas hing ik snel op aan de kapstok en daar ging ik dan ik opende de pan ..tromgeroffel..  blij keek ik naar het eten wat ze voor me over hadden gehouden en ik viel aan. Dat was mijn super interessante eerste blog, laat me weten wat je ervan vind!

Groetjes,

Pandatjuh

 

Commentaren: 0